Tartu Vallavalitsus kutsub Teid osalema ja esitama pakkumuse riigihankele „Tammistu kuivhüdrandi projekteerimine ja ehitamine“.

Tähtajad:

  • Ehitusprojekt peab olema EHRi esitatud ja ehitusteatis väljastatud hiljemalt 30.06.2025;
  • Tööde lõpptähtajaks 15.08.2025 peab olema ehitustegevus lõpetatud ja kasutusteatis väljastatud;
  • Garantii: 2 aastat.

Nõuded teenuse pakkujale:

  • Pakkujal peab olema majandustegevuse registri (MTR) registreering tegevusaladel „ehitamine" ja „projekteerimine";
  • Projekteerija peab olema vähemalt veevarustuse- ja kanalisatsiooniinsener, tase 6 (või sellega samaväärne).

 

Objekti asukoht: Tammistu küla, Tartu vald.

Pakkumuses tuleb arvestada nende tööde teostamisega, mis ei ole hankedokumentides otseselt kirjeldatud, kuid tulenevad kehtivatest õigusaktidest, tehnilistest normidest, standarditest ja vastavate ametkondade nõuetest.

Hankeleping sõlmitakse majanduslikult soodsaima pakkumuse teinud pakkujaga.

 

Pakkumus tuleb esitada vabas vormis alljärgneval kujul:

  • Hind projekteerimise ja ehitamise teenuse eest (eraldi), kogumaksumus käibemaksuta ja käibemaksuga (juhul, kui kohaldub);
  • Andmed vastutava projekteerija kohta.

 

Pakkumuses tuleb arvestada nende tööde teostamisega, mis ei ole hankedokumentides otseselt kirjeldatud, kuid tulenevad kehtivatest õigusaktidest, tehnilistest normidest, standarditest ja vastavate ametkondade nõuetest.

Pakkumuste hindamise aluseks on tööde maksumus ilma käibemaksuta.

Leping sõlmitakse majanduslikult soodsaima pakkumuse teinud pakkujaga.

Võrdsete pakkumuste korral valitakse edukas pakkuja liisuheitmise teel.

Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused, kui need ületavad hankija rahalisi vahendeid.

 

Palume pakkumuse esitada hiljemalt 30. aprill 2025 kell 11.00 aadressile tartuvald@tartuvald.ee.

 

Täiendav informatsioon:

Isabella Kelder, hankespetsialist, tel +372 5367 7701, e-post: isabella.kelder@tartuvald.ee

 

 

Tartu Vallavalitsus kutsub osalema ja esitama pakkumuse hankele „Reisikorraldusteenuse tellimine“.

Hinnapakkumuse koostamise aluseks on lisas olev tehniline kirjeldus, raamlepingu projekt ja käesolev pakkumuskutse. Riigihanke eesmärgiks on sõlmida raamleping ühe pakkujaga reisiteenuste osutamiseks Tartu Vallavalitsuse ametnikele ja töötajatele. Reisiteenuseid tarbitakse Euroopas. Raamlepingu maksumuseks on 29 999,99 eurot (käibemaksuta).

Teenuse osutamise kestus: vähemalt 12 kuud raamlepingu sõlmimisest või kuni raamlepingu mahu täitumiseni. Raamleping sõlmitakse eduka pakkujaga esimesel võimalusel.

Pakkumuses tuleb arvestada nende tööde teostamisega, mis ei ole hankedokumentides otseselt kirjeldatud, kuid tulenevad kehtivatest õigusaktidest, tehnilistest normidest, standarditest ja vastavate ametkondade nõuetest.

Pakkumuses tuleb esitada järgnevad andmed (mille alusel edukas pakkuja lepingu sõlmimisel osutab teenust):

  1. reisiteenuse maksimaalne teenustasu reisiteenuse maksumusest;
  2. klienditoe osutamise metoodika.

Raamleping sõlmitakse pakkujaga, kellel ei ole riikliku maksu, makse või keskkonnatasu maksuvõlg maksukorralduse seaduse tähenduses või maksu- või sotsiaalkindlustusmaksete võlg tema asukohariigi õigusaktide kohaselt.

Leping sõlmitakse majanduslikult soodsaima pakkumuse teinud pakkujaga. Majanduslikult soodsaim pakkumus on pakkumus, mis saab hindamise tulemusena kõige kõrgemad punktid.

Majanduslikult soodsaim pakkumus on pakkumus, mis saab hindamise läbi kõige kõrgemad punktid.

Võrdsete pakkumuste korral valitakse edukas pakkuja liisuheitmise teel.

Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused, kui need ületavad hankija rahalisi vahendeid.

 

Palume hinnapakkumuse esitada hiljemalt 30. aprill 2025 kell 12.00 aadressile tartuvald@tartuvald.ee.

 

Täiendav informatsioon: Isabella Kelder, hankespetsialist, tel +372 5367 7701, e-post: isabella.kelder@tartuvald.ee.

 

Hindamismetoodika

Klienditugi (20%) – Pakkuja esitab kirjelduse, kuidas toimib ööpäevaringne klienditugi, millised on teavitusvõimalused, milline näeb klienditoe protsess välja tellija ja tema reisijate jaoks, millised on klienditoe vahendid, kuidas jõuab vajalik info õigele tiimile, kui kiiresti erinevate probleemidega tegeletakse, milline on klienditoe töötajate töökorraldus, kuidas on tagatud asendusvõimekus.

Kui kriteeriumitingimusele saab vastata esitatud kirjeldusele tuginedes jaatavalt, saab kriteeriumi eest ühe punkti. Punktide tabel (maksimaalne punktide arv on 6 punkti):

1

Klienditoe kättesaadavus meili vahendusel

1 p

2

Klienditoe kättesaadavus telefoni teel

1 p

3

Reageerimine probleemsetele olukordadele 30 minuti jooksul

1 p

4

Kiireloomulistele reisivajadustele reageerimine ööpäeva jooksul

1 p

5

Reisija saab läbi süsteemi iseseisvalt jälgida ja hallata broneeringuid reaalajas

1 p

6

Pakkuja väldib Tellija klientide krediitkaardi kasutamise vajadust

1 p

 

Valem: Kõrgeima väärtusega pakkumus saab maksimaalse arvu punkte. Teised pakkumused saavad punkte arvutades valemiga: "pakkumuse väärtus"/"suurim väärtus"*"osakaal".

 

Reisiteenuse maksimaalne teenustasu reisiteenuse maksumusest (80%) – Pakkuja esitab reisiteenuste maksimaalse teenustasu protsendi ostetavate reisiteenuste maksumusest. Teenustasu lisatakse teenuse osutaja poolt vahendatavate reisiteenuste sisseostuhinnale protsentuaalse väärtusena ning see sisaldab endas kõiki reisiteenuste osutamisega seotud reisibüroo kulusid, sealhulgas teenustasu, käsitlustasu, broneerimistasu, väljastamistasu, k.a. neid kulutusi, mis ei ole kirjeldatud pakkumuskutses, kuid mis on pakkumuskutses kirjeldatud hankija eesmärkide saavutamiseks vajalikud, arvestades lepingu eesmärki. Teenustasu lisamine ei ole lubatud teistelt isikutelt vahetult tellija teenindamiseks soetatud kaupade ja teenuste sisseostuarvel välja toodud lõivudele ja maksudele. Maksimaalne teenustasu protsent tuleb esitada kuni kahe komakoha täpsusega. Pakkuja ei või teenustasu suuruseks märkida negatiivset ega 0,00%-list väärtust ja sellised pakkumused loeb hankija mittevastavaks ning lükkab tagasi.

Valem: Madalaima väärtusega pakkumus saab maksimaalse arvu punkte. Teised pakkumused saavad punkte arvutades valemiga: "osakaal" - ("pakkumuse väärtus" - madalaim väärtus") / "suurim väärtus" * "osakaal".

 

Hinnapakkumuse ja visiooni küsimine - Tabivere ranna kujundamine atraktiivseks suvitus- ja puhkekohaks

Kutsume osalema hinnapakkumuse ja lahenduse visiooni esitamisel Tartu vallas, Tabivere alevikus Tabivere ranna lõkke- ja puhkealade rajamiseks.

Tabivere ranna kujundamine atraktiivseks suvitus- ja puhkekohaks on Tartu valla 2025.a kaasava eelarve esimese koha saanud ettepanek.

Kaasame parima lahenduse leidmiseks kogukonda ehk siis kohalikud elanikud otsustavad, milline ranna kujundamise lahendus on neile kõige sobivam. Viime läbi hääletuse.  Võistlus toimub seega eelkõige pakutava ideelahenduse, mitte hinna osas. Võidab see, kelle idee osutub kõige populaarsemaks kogukonna elanike seas. Juhul kui kogukonna hääletusel jääb mõni idee viiki, siis valitakse võitja liisu heitmise teel.

Lähteülesanne ja tingimused on toodud manuses.

Meiepoolne etteantud maksimaalne rahaline kate on 27 000 eurot (koos käibemaksuga).

Ehitustööde tähtaeg:  20.06.2025

Tööde garantiiaeg: 3 aastat

Pakkumus koos nõutud dokumentidega palume esitada hiljemalt 12.03.2025 kell 11.00 e-posti aadressile tartuvald@tartuvald.ee

Pakkumus peab olema jõus vähemalt 60 päeva.

 

Täiendavatele küsimustele vastamine:

Egle Nõmmoja, vallaarhitekt, egle.nommoja@tartuvald.ee, mobiil +372 5333 9166

Jana Serpak, projektispetsialist, jana.serpak@tartuvald.ee, mobiil +372 521 8415

Hinnapäring ja visiooni küsimine – Majoraadi pargi madalseiklusrada

10.03.25

Kutsume osalema, hinnapakkumuse ja lahenduse visiooni esitama Tartu vallas, Raadi alevis Majoraadi parki madalseiklusraja rajamiseks (Majoraadi park, Raadi alev, Tartu vald, Tartu maakond – asukoht on kolme katastriüksuse ristumiskohas).

Madalseiklusraja rajamine on Tartu valla 2025. aasta kaasava eelarve teise koha saanud ettepanek.

Kaasame parima lahenduse leidmiseks kogukonda ehk kohalikud elanikud otsustavad, milline madalseiklusraja lahendus on neile kõige sobivam. Viime läbi hääletuse, eeldatavasti läbi keskkonna VOLIS. Seega toimub võistlus eelkõige pakutava ideelahenduse, mitte hinna osas. Võidab see, kelle idee osutub kõige populaarsemaks kogukonna elanike seas. Juhul, kui kogukonna hääletusel jääb mõni idee viiki, siis valitakse võitja liisuheitmise teel.

Madalseiklusraja kirjeldus ning tingimused on toodud manuses.

Meiepoolne etteantud maksimaalne summa on 28 000 eurot (koos käibemaksuga).

Ehituse valmimise ja kasutusloa väljastamise tähtaeg: 31.07.2025. Ehitusega on lubatud alustada koheselt, kui ehitusluba on väljastatud. 

Tööde garantiiaeg: 3 aastat (välja arvatud erisused materjalide osas, mis on kehtestatud Tehnilises kirjelduses).

Töövõtja kohustuseks on:

  • ehitus- ja kasutusloa taotlemine;
  • madalseiklusraja põhiprojekti projekteerimine;
  • madalseiklusraja rajamine;
  • madalseiklusraja rajamiseks vajaliku pinna koorimine ja katmine puiduhakkega;
  • vajaliku geoaluse mõõdistamine.

Pakkumus koos nõutud dokumentidega esitada hiljemalt 10.03.2025 kell 11.00 aadressile tartuvald@tartuvald.ee.

Pakkumus peab olema jõus vähemalt 60 päeva.

Täiendavatele küsimustele vastamine:

Hinnapäring: Kombikatel Maarja-Magdaleena Põhikooli kööki

12.02.25

Tartu Vallavalitsus kutsub osalema ja esitama pakkumuse hankele „Kombikatel Maarja-Magdaleena Põhikooli kööki".

Hinnapakkumuse koostamise aluseks on lisas olev tehniline kirjeldus, hankelepingu projekt ja käesolev pakkumuskutse. Riigihanke eesmärgiks on sõlmida hankeleping 80-liitrise mahutavusega kombikatla tarnimiseks ja paigaldamiseks J.V. Veski nimelise Maarja-Magdaleena Põhikooli kööki. Eelnevalt on välja ehitatud äravoolukanalisatsioon, sh põrandarest, vee- ja elektriühendused.

Objekti asukoht: Maarja põhikool, Maarja-Magdaleena küla, Tartu vald, Tartumaa 49126.

Paigaldamise aeg on vahemikus 14.07 – 30.07. 2025.a.

Tööde garantiiaeg: vähemalt 12 kuud.

Pakkumuses tuleb arvestada nende tööde teostamisega, mis ei ole hankedokumentides otseselt kirjeldatud, kuid tulenevad kehtivatest õigusaktidest, tehnilistest normidest, standarditest ja vastavate ametkondade nõuetest. Pakkuja peab tagama tööde teostamise ajal objektil heakorra ja ohutuse.

Pakkumuses tuleb esitada järgnevad esemed:

  1. kogumaksumus käibemaksuta ja käibemaksuga;
  2. pakutav garantiiaja pikkus;
  3. pakutavate toodete nimetused ja kogused;
  4. andmed pakutavate esemete kohta koos dokumentidega, mille alusel saab kontrollida toote samaväärsust.

Leping sõlmitakse majanduslikult soodsaima pakkumuse teinud pakkujaga.

Võrdsete pakkumuste korral valitakse edukas pakkuja liisuheitmise teel.

Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused, kui need ületavad hankija rahalisi vahendeid.

Palume hinnapakkumuse esitada hiljemalt 12. veebruar 2025 kell 12.00 aadressile tartuvald@tartuvald.ee.

 

Täiendav informatsioon:

Lisainformatsioon ja objektiga tutvumine tööpäeviti kl 9-16 Jüri Reinpõld, e-mail jyri@raadi.ee või tel 5204667.

Pakkumuskutse: Teede ja tänavavalgustuse ehitamise omanikujärelevalve (raamleping)

12.02.25

Tartu Vallavalitsus kutsub osalema ja esitama pakkumuse raamlepingu sõlmimiseks riigihankele „Teede ja tänavavalgustuse ehitamise omanikujärelevalve".

Riigihanke eesmärgiks on sõlmida raamleping ning teha raamlepingu alusel eelduslikult 3 minikonkurssi, et leida teede ja tänavavalgustuse ehitamiseks omanikujärelevalve teenuse osutajad. Minikonkursite objektide asukohtadeks on esialgsete teadmiste kohaselt Raadi, Lähte ja Tabivere. Minikonkursi kutses esitatakse täpsed andmed objekti kohta ning seejärel tuleb koostada pakkumus lähtuvalt käesoleva riigihanke dokumentidest ja minikonkursi pakkumuskutsest. Hankeleping sõlmitakse majanduslikult soodsaima pakkumuse teinud pakkujaga. Majanduslikult soodsaim pakkumus on pakkumus, mille kogumaksumus käibemaksuta on odavaim.

Hinnapakkumuse koostamise aluseks on käesolev pakkumuskutse ja selle lisad. Hinnapakkumus esitada vabas vormis dokumendina.

Nõuded teenuse pakkujale:

  • Pakkujal peab olema majandustegevuse registri (MTR) registreering tegevusalal „omanikujärelevalve", alaliik peab ära katma tehtavad tööd;
  • Pakkuja peab minikonkursi alusel sõlmitava lepingu täitmisele kaasama seadusest tulenevatele nõuetele vastavate pädevusega isikud, valitud kompetentsiks omanikujärelevalve. Andmed pädevate isikute kohta tuleb esitada minikonkursil koos pakkumusega.

Objektide asukoht: Tartu vald.

Teenuse osutamise eelduslik tähtaeg: 31.12.2025.

Pakkumuses tuleb arvestada nende tööde teostamisega, mis ei ole hankedokumentides otseselt kirjeldatud, kuid tulenevad kehtivatest õigusaktidest, tehnilistest normidest, standarditest ja vastavate ametkondade nõuetest.

Riigihankes osalemiseks raamlepingu sõlmimise eesmärgil peab pakkuja esitama pakkumuse, milles on:

  1. väljendatud soov saada raamlepingu partneriks;
  2. hinnapakkumuse maksumuseks märkida 0.

Raamleping sõlmitakse majanduslikult soodsaima pakkumuse teinud pakkujaga (kõik pakkujad, kes esitavad pakkumuse ning kes vastavad seatud kriteeriumitele).

Palume pakkumuse esitada hiljemalt 11. veebruar 2025 kell 12.00 aadressile tartuvald@tartuvald.ee.

 

Täiendav informatsioon:

Isabella Kelder, hankespetsialist, tel +372 5367 7701, e-post: isabella.kelder@tartuvald.ee.

Lähte Ühisgümnaasiumi spordihoone juurdeehituse I etapi omanikujärelevalve

20.01.25

Hankeobjekti projekteerimis- ja ehitushange on leitav riigihangete registrist: https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8153444/general-info.

 

Nõuded teenuse pakkujale:

  • Pakkujal peab olema majandustegevuse registri (MTR) registreering tegevusalal „omanikujärelevalve".
  • Pakkujal peab teenuse osutamiseks olema alljärgnevatele tingimustele vastav omanikujärelevalve projektijuht: vähemalt diplomeeritud ehitusinsener, tase 7 kutsetunnistus (spetsialiseerumine: hoonete ehitus; valitud kompetents: omanikujärelevalve) või sellega samaväärne.
  • Pakkujal peab teenuse osutamiseks kaasama alljärgnevatele tingimustele vastavad spetsialistid:
    • veevarustuse ja kanalisatsiooni omanikujärelevalve: vähemalt diplomeeritud veevarustuse- ja kanalisatsiooniinsener, tase 7 kutsetunnistus (spetsialiseerumine: hoone veevarustus ja kanalisatsioon; valitud kompetents: omanikujärelevalve) või sellega samaväärne;
    • kütte-, ventilatsiooni- ja jahutuse omanikujärelevalve: vähemalt diplomeeritud kütte-, ventilatsiooni- ja- jahutuseinsener, tase 7 kutsetunnistus (valitud kompetents: omanikujärelevalve) või sellega samaväärne;
    • elektri omanikujärelevalve: vähemalt diplomeeritud elektriinsener, tase 7 kutsetunnistus (valitud kompetents: ehitus, käit ja järelevalve) või sellega samaväärne.

 

Objekti asukoht: Õpetaja tn 7, Lähte alevik, Tartu vald.

Teenuse osutamise eelduslik tähtaeg: 30.08.2025.

 

Pakkumus tuleb esitada vabas vormis alljärgneval kujul:

  • hind teenuse eest projekteerimis- ja ehitustööde ajal (ühikuks 1 kuu, periood 7 kuud) ja garantiiperioodil (ühikuks 1 ülevaatus, kokku 2 ülevaatust), kogumaksumus käibemaksuta ja käibemaksuga (juhul, kui kohaldub);
  • andmed vastutavate spetsialistide kohta.

 

Pakkumuses tuleb arvestada nende tööde teostamisega, mis ei ole hankedokumentides otseselt kirjeldatud, kuid tulenevad kehtivatest õigusaktidest, tehnilistest normidest, standarditest ja vastavate ametkondade nõuetest.

 

Pakkumuste hindamise aluseks on tööde maksumus ilma käibemaksuta.

 

Leping sõlmitakse majanduslikult soodsaima pakkumuse teinud pakkujaga.

Võrdsete pakkumuste korral valitakse edukas pakkuja liisuheitmise teel.

Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused, kui need ületavad hankija rahalisi vahendeid.

 

Palume hinnapakkumuse esitada hiljemalt 20. jaanuar 2024 kell 13:00 aadressile tartuvald@tartuvald.ee.

 

Täiendav informatsioon:

Kadri Leetsaar, arendusosakonna juhataja, tel +372 57494799, e-post: kadri.leetsaar@tartuvald.ee.