Hinnapäring: Kombikatel Maarja-Magdaleena Põhikooli kööki
Tartu Vallavalitsus kutsub osalema ja esitama pakkumuse hankele „Kombikatel Maarja-Magdaleena Põhikooli kööki".
Hinnapakkumuse koostamise aluseks on lisas olev tehniline kirjeldus, hankelepingu projekt ja käesolev pakkumuskutse. Riigihanke eesmärgiks on sõlmida hankeleping 80-liitrise mahutavusega kombikatla tarnimiseks ja paigaldamiseks J.V. Veski nimelise Maarja-Magdaleena Põhikooli kööki. Eelnevalt on välja ehitatud äravoolukanalisatsioon, sh põrandarest, vee- ja elektriühendused.
Objekti asukoht: Maarja põhikool, Maarja-Magdaleena küla, Tartu vald, Tartumaa 49126.
Paigaldamise aeg on vahemikus 14.07 – 30.07. 2025.a.
Tööde garantiiaeg: vähemalt 12 kuud.
Pakkumuses tuleb arvestada nende tööde teostamisega, mis ei ole hankedokumentides otseselt kirjeldatud, kuid tulenevad kehtivatest õigusaktidest, tehnilistest normidest, standarditest ja vastavate ametkondade nõuetest. Pakkuja peab tagama tööde teostamise ajal objektil heakorra ja ohutuse.
Pakkumuses tuleb esitada järgnevad esemed:
- kogumaksumus käibemaksuta ja käibemaksuga;
- pakutav garantiiaja pikkus;
- pakutavate toodete nimetused ja kogused;
- andmed pakutavate esemete kohta koos dokumentidega, mille alusel saab kontrollida toote samaväärsust.
Leping sõlmitakse majanduslikult soodsaima pakkumuse teinud pakkujaga.
Võrdsete pakkumuste korral valitakse edukas pakkuja liisuheitmise teel.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused, kui need ületavad hankija rahalisi vahendeid.
Palume hinnapakkumuse esitada hiljemalt 12. veebruar 2025 kell 12.00 aadressile tartuvald@tartuvald.ee.
Täiendav informatsioon:
Lisainformatsioon ja objektiga tutvumine tööpäeviti kl 9-16 Jüri Reinpõld, e-mail jyri@raadi.ee või tel 5204667.
Pakkumuskutse: Teede ja tänavavalgustuse ehitamise omanikujärelevalve (raamleping)
Tartu Vallavalitsus kutsub osalema ja esitama pakkumuse raamlepingu sõlmimiseks riigihankele „Teede ja tänavavalgustuse ehitamise omanikujärelevalve".
Riigihanke eesmärgiks on sõlmida raamleping ning teha raamlepingu alusel eelduslikult 3 minikonkurssi, et leida teede ja tänavavalgustuse ehitamiseks omanikujärelevalve teenuse osutajad. Minikonkursite objektide asukohtadeks on esialgsete teadmiste kohaselt Raadi, Lähte ja Tabivere. Minikonkursi kutses esitatakse täpsed andmed objekti kohta ning seejärel tuleb koostada pakkumus lähtuvalt käesoleva riigihanke dokumentidest ja minikonkursi pakkumuskutsest. Hankeleping sõlmitakse majanduslikult soodsaima pakkumuse teinud pakkujaga. Majanduslikult soodsaim pakkumus on pakkumus, mille kogumaksumus käibemaksuta on odavaim.
Hinnapakkumuse koostamise aluseks on käesolev pakkumuskutse ja selle lisad. Hinnapakkumus esitada vabas vormis dokumendina.
Nõuded teenuse pakkujale:
- Pakkujal peab olema majandustegevuse registri (MTR) registreering tegevusalal „omanikujärelevalve", alaliik peab ära katma tehtavad tööd;
- Pakkuja peab minikonkursi alusel sõlmitava lepingu täitmisele kaasama seadusest tulenevatele nõuetele vastavate pädevusega isikud, valitud kompetentsiks omanikujärelevalve. Andmed pädevate isikute kohta tuleb esitada minikonkursil koos pakkumusega.
Objektide asukoht: Tartu vald.
Teenuse osutamise eelduslik tähtaeg: 31.12.2025.
Pakkumuses tuleb arvestada nende tööde teostamisega, mis ei ole hankedokumentides otseselt kirjeldatud, kuid tulenevad kehtivatest õigusaktidest, tehnilistest normidest, standarditest ja vastavate ametkondade nõuetest.
Riigihankes osalemiseks raamlepingu sõlmimise eesmärgil peab pakkuja esitama pakkumuse, milles on:
- väljendatud soov saada raamlepingu partneriks;
- hinnapakkumuse maksumuseks märkida 0.
Raamleping sõlmitakse majanduslikult soodsaima pakkumuse teinud pakkujaga (kõik pakkujad, kes esitavad pakkumuse ning kes vastavad seatud kriteeriumitele).
Palume pakkumuse esitada hiljemalt 11. veebruar 2025 kell 12.00 aadressile tartuvald@tartuvald.ee.
Täiendav informatsioon:
Isabella Kelder, hankespetsialist, tel +372 5367 7701, e-post: isabella.kelder@tartuvald.ee.
Lähte Ühisgümnaasiumi spordihoone juurdeehituse I etapi omanikujärelevalve
Hankeobjekti projekteerimis- ja ehitushange on leitav riigihangete registrist: https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8153444/general-info.
Nõuded teenuse pakkujale:
- Pakkujal peab olema majandustegevuse registri (MTR) registreering tegevusalal „omanikujärelevalve".
- Pakkujal peab teenuse osutamiseks olema alljärgnevatele tingimustele vastav omanikujärelevalve projektijuht: vähemalt diplomeeritud ehitusinsener, tase 7 kutsetunnistus (spetsialiseerumine: hoonete ehitus; valitud kompetents: omanikujärelevalve) või sellega samaväärne.
- Pakkujal peab teenuse osutamiseks kaasama alljärgnevatele tingimustele vastavad spetsialistid:
- veevarustuse ja kanalisatsiooni omanikujärelevalve: vähemalt diplomeeritud veevarustuse- ja kanalisatsiooniinsener, tase 7 kutsetunnistus (spetsialiseerumine: hoone veevarustus ja kanalisatsioon; valitud kompetents: omanikujärelevalve) või sellega samaväärne;
- kütte-, ventilatsiooni- ja jahutuse omanikujärelevalve: vähemalt diplomeeritud kütte-, ventilatsiooni- ja- jahutuseinsener, tase 7 kutsetunnistus (valitud kompetents: omanikujärelevalve) või sellega samaväärne;
- elektri omanikujärelevalve: vähemalt diplomeeritud elektriinsener, tase 7 kutsetunnistus (valitud kompetents: ehitus, käit ja järelevalve) või sellega samaväärne.
Objekti asukoht: Õpetaja tn 7, Lähte alevik, Tartu vald.
Teenuse osutamise eelduslik tähtaeg: 30.08.2025.
Pakkumus tuleb esitada vabas vormis alljärgneval kujul:
- hind teenuse eest projekteerimis- ja ehitustööde ajal (ühikuks 1 kuu, periood 7 kuud) ja garantiiperioodil (ühikuks 1 ülevaatus, kokku 2 ülevaatust), kogumaksumus käibemaksuta ja käibemaksuga (juhul, kui kohaldub);
- andmed vastutavate spetsialistide kohta.
Pakkumuses tuleb arvestada nende tööde teostamisega, mis ei ole hankedokumentides otseselt kirjeldatud, kuid tulenevad kehtivatest õigusaktidest, tehnilistest normidest, standarditest ja vastavate ametkondade nõuetest.
Pakkumuste hindamise aluseks on tööde maksumus ilma käibemaksuta.
Leping sõlmitakse majanduslikult soodsaima pakkumuse teinud pakkujaga.
Võrdsete pakkumuste korral valitakse edukas pakkuja liisuheitmise teel.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused, kui need ületavad hankija rahalisi vahendeid.
Palume hinnapakkumuse esitada hiljemalt 20. jaanuar 2024 kell 13:00 aadressile tartuvald@tartuvald.ee.
Täiendav informatsioon:
Kadri Leetsaar, arendusosakonna juhataja, tel +372 57494799, e-post: kadri.leetsaar@tartuvald.ee.