Rõõmsameelne infospetsialist - ootame Sind tööle Tartu valda

Tartu Vallavalitsuse INFOSPETSIALISTI peamised tööülesanded on vallavalitsuse klientide juhendamine ja teenindamine, dokumendihalduse korraldamine, volikogu ja vallavalitsuse tehniline teenindamine, külaliste vastuvõtt.  
  
Pakume Sulle:  

  • konkurentsivõimelist töötasu;  

  • 35 kalendripäeva põhipuhkust;  

  • kaasaegset töökeskkonda ja meeldivat töökollektiivi;  

  • huvitavat ja vastutusrikast tööd avalikus sektoris;  

  • võimalust panustada valla arengusse.  

Edukas infospetsialist:  

  • omab varasemat töökogemust ja orienteerub dokumendihalduse valdkonnas;  

  • on kiire õppimisvõime ja hea arvutioskusega;  

  • on rõõmsameelne ja suurepärase suhtlemisoskusega, koostööaldis, kohusetundlik ja täpne;  

  • omab sekretäritöö kutseharidust;  

  • Kohanemisvõime erinevate olukordadega; 

  • valdab väga hästi eesti ja inglise keelt nii kõnes kui ka kirjas.  

 Kasuks tuleb:  

  • dokumendihaldussüsteemi Delta kasutamise oskus;  

  • muude võõrkeelte oskus.  

  
Tööle asumise aeg: jaanuar  2025
  
Kandidaatidel palume esitada CV koos avalduse ja palgasooviga hiljemalt 31.10.2024 e-posti aadressil tartuvald@tartuvald.ee  märgusõnaga "INFOSPETSIALISTI KONKURSS". 

 

Lisainfo:  vallasekretär Eve Kallas, 5097902, eve.kallas@tartuvald.ee