Rõõmsameelne infospetsialist - ootame Sind tööle Tartu valda
Tartu Vallavalitsuse INFOSPETSIALISTI peamised tööülesanded on vallavalitsuse klientide juhendamine ja teenindamine, dokumendihalduse korraldamine, volikogu ja vallavalitsuse tehniline teenindamine, külaliste vastuvõtt.
Pakume Sulle:
-
konkurentsivõimelist töötasu;
-
35 kalendripäeva põhipuhkust;
-
kaasaegset töökeskkonda ja meeldivat töökollektiivi;
-
huvitavat ja vastutusrikast tööd avalikus sektoris;
-
võimalust panustada valla arengusse.
Edukas infospetsialist:
-
omab varasemat töökogemust ja orienteerub dokumendihalduse valdkonnas;
-
on kiire õppimisvõime ja hea arvutioskusega;
-
on rõõmsameelne ja suurepärase suhtlemisoskusega, koostööaldis, kohusetundlik ja täpne;
-
omab sekretäritöö kutseharidust;
-
Kohanemisvõime erinevate olukordadega;
-
valdab väga hästi eesti ja inglise keelt nii kõnes kui ka kirjas.
Kasuks tuleb:
-
dokumendihaldussüsteemi Delta kasutamise oskus;
-
muude võõrkeelte oskus.
Tööle asumise aeg: jaanuar 2025
Kandidaatidel palume esitada CV koos avalduse ja palgasooviga hiljemalt 31.10.2024 e-posti aadressil tartuvald@tartuvald.ee märgusõnaga "INFOSPETSIALISTI KONKURSS".
Lisainfo: vallasekretär Eve Kallas, 5097902, eve.kallas@tartuvald.ee