Tartu Vallavalitsus võtab tööle kriisikoordinaatori

30.04.25

Kriisikoordinaatori töö on kriisireguleerimise ja ennetustöö koordineerimine ning korraldamine Tartu vallas, sealhulgas kriisikomisjoni tegevuse korraldamine, kriisireguleerimisalaste plaanide ja dokumentide koostamine, õppustel ja koolitustel osalemine ning nende korraldamine.

Edukal kandidaadil on:

  • erialane haridus või varasem töökogemus kriisi- ja ennetustöö valdkonnas;
  • head teadmised kriisi- ja ennetustööd reguleerivatest õigusaktidest ning nende rakendamise oskus;
  • väga hea eesti keele oskus kõnes ja kirjas;
  • koostööoskus ja väga hea suuline ja kirjalik eneseväljendusoskus;
  • hea pingetaluvus, analüüsivõime;
  • kohusetundlikkus, otsustus- ja vastutusvõime, korrektsus;
  • B-kategooria juhilubade olemasolu ja isikliku sõiduauto kasutamise võimalus.

 

Kandideerimisel annab eelise varasem teenistus päästes, politseis või kaitseväes.

Pakume:

  • stabiilset töökohta ja arenevat töökeskkonda;
  • 35 kalendripäeva puhkust aastas;
  • koolitusi ja enesetäiendusvõimalusi;
  • brutotöötasu 2300 eurot kuus

 

Tööle asumise aeg: august 2025

CV koos haridust tõendava dokumendi koopia ja motivatsioonikirjaga palume saata hiljemalt 02.06.2025 Tartu Vallavalitsuse e-mailile tartuvald@tartuvald.ee märgusõnaga „Kriisikoordinaator".

 

Lisainformatsioon:
Kadri Linamägi
e-mail: kadri.linamagi@tartuvald.ee
tel: 5919 5769

 

Tööpakkumised piirkonnas